ЧЕМПІОНАТ З ТАМЕСИГІРИ
В УКРАЇНІ
Спорт – один із головних напрямів рекламних інвестицій, в результаті яких отримують вигоду і спортивні федерації, і бізнес. У спорт вкладається більше спонсорських грошей, ніж будь-куди. І це, безперечно, пов’язане з масовими споживчими ринками, на які вони можуть вийти через спорт, оскільки він приваблює ЗМІ, особливо телебачення, та забезпечує широке охоплення. Зокрема, японські компанії спонсорують велику частину видів спорту у себе в країні та за кордоном, після того, як з’ясували, що це чудовий спосіб познайомити ринок цієї країни з японськими назвами. Компанія Suntory навіть спонсорувала британський турнір з гольфу, який любителі цього виду спорту з Японії могли бачити по телевізору.